Max Arpp przygotował nową promocję Danonków - Marketing przy Kawie
Max Arpp przygotował nową promocję Danonków
  • 0
  • 1
1.03.2006

Max Arpp przygotował nową promocję Danonków

W marcu rusza kolejna edycja promocji edukacyjnej Danonków. Pomysłodawcą oraz autorem projektów jest agencja Max Arpp.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54916 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2006

Biuro Reklamy „Gazety Wyborczej” zacieśnia współpracę z Publicitas Promotion Network

Biuro Reklamy „Gazety Wyborczej” (Agora) podpisało 1 marca 2006 r. umowę o współpracy z Publicitas Promotion Network – jednym z największych na świecie brokerów sprzedaży reklam. Od 1 kwietnia 2006 r. Agora będzie sprzedawała powierzchnię reklamową w „Gazecie Wyborczej” na wybranych rynkach międzynarodowych z wyłącznym pośrednictwem Publicitas. Jednocześnie Publicitas będzie proponowało klientom zainteresowanym reklamą w polskiej prasie powierzchnię reklamową w „Gazecie Wyborczej”.