0 1 0 0 0 15.05.2018Dermika zachęca kobiety do dzielenia się niezwykłymi historiamiMarka kosmetyczna Dermika zachęca kobiety do podzielenia się historiami o szczególnych momentach w ich życiu. Konkurs „Kobieca historia. Siła i piękno” ruszył 30 kwietnia i potrwa do 15 lipca. Nagrodą jest sesja zdjęciowa, którą wykona Lidia Popiel. W akcję zaangażowano również przedstawicielki blogosfery.
0 1 0 0 0 15.05.2018„Nie dla nerda” – Komputronik Gaming z nową identyfikacją wizualnąKomputronik Gaming to marka obejmująca przeznaczone dla graczy sprzęty i aktywności, które zostały wydzielone z oferty firmy Komputronik. Ma za zadanie wyszukiwać, testować, rekomendować i oferować sprawdzone produkty, a także tworzyć wokół siebie zaangażowaną społeczność, dla której będzie opiniotwórczym medium.
2 1 0 0 0 15.05.2018Ketchup Squad w kampanii reklamowej marki KotlinKotlin rozpoczął kampanię reklamową. Zaprezentował w niej Ketchup Squad, czyli sześcioro superbohaterów. To postaci z nowej platformy komunikacyjnej marki.
5 1 0 0 0 15.05.2018Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski w kampanii „Nie duś” pokazują żółtą kartkę mieszkańcom KrakowaAnna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski w ramach kampanii „Nie duś” pokazują żółtą kartkę mieszkańcom Krakowa, którzy do tej pory nie wymienili pieca na proekologiczny. Akcja przypomina, że od 1 września 2019 r. palenie węglem i drewnem będzie w stolicy Małopolski zakazane. Za łamanie przepisu grozić będą dotkliwe kary finansowe.
0 1 0 0 0 15.05.2018Mniej, czyli lżej. Na czym polega trend technologicznej odnowy? Raport GfK Polonia i Clue PRDążenie do doskonałości ma swoją cenę. I to niemałą. Również w świecie cyfrowym, w którym do niedawna perfekcję oznaczały idealna forma i niezawodność. Ostatnio podejście konsumentów się zmienia – wynika z raportu GfK Polonia i Clue PR. Zaczynamy odczuwać przesyt technologią. 83% badanych dobrze się czuje w miejscach bez zasięgu, a ponad połowa mogłaby zrezygnować z 2–3 urządzeń, ponieważ rzadko ich używa. Wkraczamy w czas technologicznej odnowy?
0 4 0 0 0 15.05.2018W kwietniu kultura i rozrywka popularne online. Analiza GemiusaSerwisy związane z kulturą i rozrywką cieszyły się popularnością wśród internautów nie tylko w ciągu tygodnia roboczego, ale przede wszystkim w soboty. Na stronach WWW o tej tematyce internauci spędzili w szósty dzień tygodnia nawet więcej czasu niż w dni powszednie – pokazuje analiza Gemiusa dotycząca tego, jak Polacy korzystali z Sieci w kwietniu 2018 r.
0 0 0 0 0 15.05.2018Orlen testuje płatności telefonem za paliwoOrlen testuje nowy system płatności mobilnych – podaje portal Money.pl. Ma on umożliwić płacenie za tankowanie bez wchodzenia do budynku stacji.
1 1 0 0 0 15.05.2018Kampania wprowadzająca na rynek Lemon Lemon od 7UpNa polskim rynku pojawiła się lemoniada Lemon Lemon od 7Up (PepsiCo). Wprowadzeniu nowości na sklepowe półki towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i Internecie, w tym na Facebooku i Instagramie. Oprócz tego prowadzony jest sampling produktu oraz dystrybucja materiałów POS w punktach sprzedaży.
0 1 0 0 0 15.05.2018Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska i Karolina Malinowska w kampanii marki Natura Siberica„Oddaję się naturze” to hasło kampanii rosyjskiej marki kosmetyków Natura Siberica. Wzięły w niej udział znane modelki: Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska i Karolina Malinowska.
1 0 0 0 0 15.05.2018Adam Nawałka w kampanii Berlinek15 maja rozpoczęła się kampania parówek Berlinek (Animex). Występuje w niej Adam Nawałka, selekcjoner reprezentacji Polski w piłce nożnej. Kreacja jest kontynuacją formatu realizowanego od ponad 5 lat, w ramach którego „Berlinki mówią same za siebie” i kolejną odsłoną kampanii, w której „Mężczyźni wolą Berlinki”.