ZFPR: należy weryfikować doświadczenie i kompetencje dostawców usług komunikacji marketingowej
  • 0
  • 1
21.08.2015

ZFPR: należy weryfikować doświadczenie i kompetencje dostawców usług komunikacji marketingowej

Po publikacji marki Żytniej Extra wykorzystującej zdjęcie śmiertelnie rannego demonstranta Związek Firm Public Relations wydał oświadczenie. Doradza w nim m.in., by przy wyborze firmy, która ma zająć się prowadzeniem komunikacji marketingowej, sugerować się doświadczeniem zespołu, w mniejszym zaś stopniu ceną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 sierpnia 2015

20 sierpnia 2015