0 6 0 2.06.2016Polak idzie na kawę – „Café Monitor 2016” ARC Rynek i OpiniaNajbardziej znaną siecią kawiarni jest Starbucks, a najczęściej kupowaną kawą – latte. Najliczniejsza grupa kawoszy spożywa kawę na mieście raz lub kilka razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych. Nieco ponad połowa respondentów, wybierając kawiarnię, kieruje się ofertą deserów – wynika z badania „Café Monitor 2016” ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 2.06.2016„Jaka będzie przyszłość dziennikarstwa?” – badanie On Board Ecco NetworkWedług 26% pracujących dziennikarzy granica pomiędzy tekstem redakcyjnym a płatną treścią na współczesnym rynku medialnym jest obecnie mocno zatarta. To wniosek z badania „Jaka będzie przyszłość dziennikarstwa?”, zrealizowanego przez On Board Ecco Network. Duży wpływ na zaistniałą sytuację mają zmiany w źródłach finansowania mediów.
1 1 0 2.06.2016Polski Cukier promowany jako nieodłączny składnik wypieków (wideo)1 czerwca wystartowała kampania Krajowej Spółki Cukrowej, promująca Polski Cukier. KSC przypomina, że polskie wypieki są wyjątkowe, a ich niezbędnym składnikiem jest cukier.
0 12 0 2.06.2016Rosną wydatki reklamowe sektora mody – w II połowie 2015 r. wyniosły ponad 127 mln złW II połowie 2015 r. sektor mody przeznaczył na działania promocyjne ponad 127 mln zł. Stanowiło to kwotę większą o 18 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu 2014 r. W ujęciu całorocznym branża wydała 224,7 mln zł, notując wzrost na poziomie 20 proc. rok do roku – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
3 1 0 2.06.2016Rossmann i Myszka uczą dzieci higieny (wideo)Rossmann i znana z telewizji MiniMini+ Myszka w Paski zapraszają dzieci na lekcje higieny. To element kampanii edukacyjnej dla najmłodszych. Z okazji Dnia Dziecka w kanale YouTube marki drogeryjnej można obejrzeć pierwsze filmy.
0 3 0 2.06.201636 proc. polskich internautów blokuje reklamy – badanie MEC Wavemaker36 proc. polskich internautów korzysta z rozwiązań blokujących wyświetlanie reklam. Około połowa z nich zamieszcza jednak wybrane serwisy na tzw. białych listach. Stosunkowo mało popularne są jeszcze blokady reklam na smartfonach – zainstalowało je kilkanaście procent użytkowników Sieci. Polskich internautów denerwuje zalew reklam, ale kwestie prywatności nie leżą im na sercu – pokazuje badanie MEC Wavemaker.
1 1 0 1.06.2016Chomiki rozrabiają w kolejnej odsłonie kampanii Grupy Multimedia (wideo)1 czerwca wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Grupy Multimedia. Tym razem niefrasobliwe chomiki zachęcają w spocie do oszczędzania.
0 1 0 1.06.2016NC+ rozstrzygnął przetarg na działania komunikacyjne1 czerwca ITI Neovision rozpoczyna współpracę z wyłonioną w ramach przetargu agencją Havas PR. Zakres prac obejmuje wsparcie działań komunikacyjnych dotyczących platformy NC+.
1 1 0 1.06.2016Łowicz promuje passatę jako kwintesencję pomidorowego smaku (wideo)Rozpoczęła się kampania marki Łowicz, która przedstawia nowość – passatę pomidorową. Spot m.in. podkreśla zalety produktu i zwraca uwagę na jego opakowanie.
1 1 0 1.06.2016Kampania wprowadzająca na rynek ketchup Kotlin w szklanej butelce (wideo)1 czerwca rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Kotlin. Wprowadza na rynek ketchup w szklanej butelce. Spot utrzymano w klimacie trailera filmowego.