1 1 0 0 0 14.08.2015Bo Golf je ino jedyn, ale mo mocka wariantów (wideo)Na początku sierpnia Volkswagen ruszył z kampanią pod hasłem „Golf jest tylko jeden, ale w wielu Variantach”. To pierwsza reklama globalnej marki samochodowej z wykorzystaniem gwar regionalnych.
0 1 0 0 0 13.08.2015Polscy zdobywcy Stevie Awards 2015Jury tegorocznego konkursu International Business Awards, zwanego Stevie Awards, oceniło ponad 3700 projektów w kilkunastu kategoriach. Nagrody zdobyło m.in. 8 agencji i firm z Polski – najwięcej trofeów zgromadził Idea Bank.
0 1 0 0 0 13.08.2015Iwona Kubicz w jury Stevie Awards 2015Iwona Kubicz, ekspert w zakresie corporate PR i zarządzania kryzysowego oraz prezes Procontent Communication, zasiadła w jury międzynarodowego konkursu Stevie Awards. Nagrody w kategorii The International Business Awards zostaną wręczone zwycięzcom 16 października w Toronto.
0 1 0 0 1 13.08.2015Dzień na wycenę i kreację, pięć dni na produkcję – MEN wysyła agencjom zapytania ofertoweMinisterstwo Edukacji Narodowej wysłało zapytania ofertowe do 26 agencji. Na przygotowanie spotów i ich wycenę firmy dostały jeden dzień. Z produkcją miałyby poradzić sobie w pięć dni – podaje serwis Press.
1 1 0 0 0 13.08.2015PiS prezentuje spot referendalny z Beatą Szydło, PO składa zawiadomienie do PKW (wideo)11 sierpnia PiS zaprezentował spot z udziałem Beaty Szydło. W filmie kandydatka partii na premiera mówi, że Polacy mają prawo decydować o swoim państwie, pracy oraz przyszłości dzieci. PO zarzuca opozycji, że kreacja łamie przepisy o finansowaniu kampanii.
0 1 0 0 0 13.08.2015„Jeszcze tylko wyślę snapa i możemy iść” – jak aplikacja przekonuje do siebie kolejnych użytkowników?Pokolenie Z zna Snapchata na wylot, pokolenie Y mniej więcej kojarzy, a X zastanawia się zapewne, co może być ciekawego w patrzeniu w telefon przez cały dzień. Według analizy IMM w okresie od 21 lipca do 5 sierpnia w Internecie i social media pojawiło się ponad 1,5 tys. informacji o Snapchacie.
0 2 0 0 0 13.08.2015Polki chętnie sięgają po suplementy diety – badanie ARC Rynek i OpiniaPonad połowa (58%) klientek aptek i drogerii przyznaje, że zażywa suplementy diety. 54% badanych uważa, że mogą one przynosić korzyści zdrowotne i można je zażywać bez ograniczeń. Najpopularniejszymi preparatami są te na włosy i paznokcie. Miejsca, w których respondentki najczęściej kupują suplementy diety, to apteki (79%) – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 13.08.2015KER: Limitowany „Internet bez limitu” Play i billboard ze skąpo ubranymi kobietami naruszają normy Kodeksu etyki reklamyDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęły skargi na kolejne reklamy. KER uznała, że internetowa kreacja Play z hasłem „Internet bez limitu” oraz billboard promujący panele podłogowe firmy PPHU Multifloor naruszają normy Kodeksu etyki reklamy.
1 1 0 0 0 13.08.2015Branża turystyczna musi otworzyć się na kanały cyfrowe – Deloitte66 proc. Brytyjczyków powyżej 16. roku życia w poszukiwaniu ofert wyjazdów wakacyjnych korzysta głównie z Internetu. 59 proc. turystów porównuje ceny ofert online, a portale z porównywarkami stanowią najpopularniejszy i wpływowy sposób poszukiwania wakacji (wykorzystywane przez 42 proc. użytkowników) – wynika z analizy Deloitte.
1 1 0 0 0 13.08.2015Blachotrapez kontynuuje kampanię reklamową w telewizji (wideo)Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii wizerunkowej firmy Blachotrapez. Działania pod hasłem „Dachy wielu pokoleń” prowadzone są w telewizji.