Zegarki i biżuteria najszybciej rosnącym segmentem dóbr luksusowych w Polsce – raport KPMG - Marketing przy Kawie
Zegarki i biżuteria najszybciej rosnącym segmentem dóbr luksusowych w Polsce – raport KPMG
  • 0
  • 2
21.01.2015

Zegarki i biżuteria najszybciej rosnącym segmentem dóbr luksusowych w Polsce – raport KPMG

Do 2017 r. odzież i dodatki pozostaną drugim co do wielkości segmentem dóbr luksusowych w Polsce. Najszybciej będzie jednak rosła wartość rynku zegarków i biżuterii. KPMG prezentuje raport „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2014”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

http://absolutnie-bis.tum

10 lat temu

może być tylko lepiej...

Rynek luksusu w PL jest tak mikroskopijny że może być tylko lepiej. Duży dysonans budzi we mnie okreslanie jako zamożnych osoby zarabiające 7-10 tyś. Wiem że to są wybrańcy losu postrzegani przez ogromne masy jako bogacze ale w kontekście konsumpcji produktów luksusowych to są tylko okazjonalni klienci - ciułacze. 7-10 tyś Euro to jest poziom kiedy można być na prawdę na rynku luksusu aktywnym graczem.

21 stycznia 2015

20 stycznia 2015