1 1 0 0 0 15.01.2015Jak zmienić hejtera w znajomego? – kampania Disneya i Fundacji Dzieci Niczyje (wideo)„Dodaj znajomego” to hasło kampanii Disney Channel i Disney XD oraz Fundacji Dzieci Niczyje. Ma ona uświadomić młodzieży negatywne skutki publikowania nienawistnych komentarzy w Internecie i zachęcić do przeciwstawiania się takim zachowaniom.
0 1 0 0 0 15.01.2015Mobile 2014 – najważniejsze wydarzenia i trendy według GoMobi.pl (infografika)Płatności mobilne, proximity marketing, m-health, a także ruch „mobile first” – to niektóre z ważniejszych trendów minionego roku w obszarze mobile. Infografikę podsumowującą mijające miesiące przygotował serwis GoMobi.pl.
0 1 0 0 0 15.01.2015Atlas sponsoruje Kamila StochaGrupa Atlas została sponsorem głównym skoczka narciarskiego Kamila Stocha. Umowę podpisano 15 stycznia w Wiśle. Pierwsze skoki podczas pucharu świata sportowiec oddał w kasku z logo łódzkiej firmy.
1 1 0 0 0 15.01.2015Interaktywne bajki dla dzieci w kampanii producenta chrupek kukurydzianych Tygryski (wideo)Wystartowała kampania chrupek kukurydzianych Tygryski, marki z portfolio firmy TBM Snacks. W jej ramach przygotowano interaktywne bajki dla dzieci.
1 3 0 0 0 15.01.2015Gazeta.pl z nową stroną główną i logo (wideo)Zmieniła się strona główna Gazety.pl. Wdrożeniu towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej.
1 1 0 0 0 15.01.2015Walka z bakteriami w spocie Sebidinu niczym starcie z Krzyżakami (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Sebidin z portfolio firmy Omega Pharma. Spot emitowany jest w telewizji.
0 4 0 0 0 15.01.2015MasterCard znów ćwierkał dla WOŚPPo raz drugi odbyła się twitterowa akcja „MasterCard gra z WOŚP”. W jej ramach za każdy wpis unikalnego użytkownika z hashtagiem #MasterCardgrazWOSP opublikowany w dniu finału firma zobowiązała się przekazać 5 zł na konto fundacji.
0 1 0 0 0 15.01.2015„Real-Time Bidding pod lupą” – raport z badania IAB PolskaIAB Polska przeprowadził badanie dotyczące sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w Internecie w modelu aukcyjnym. Jego wyniki zostały opracowane w postaci raportu „Real-Time Bidding”, poszerzonego o opinie i komentarze specjalistów rynku reklamy.
0 1 0 0 0 15.01.2015Grupa Havas i Universal Music Group tworzą Global Music Data AllianceZarządy Grupy Havas i Universal Music Group ogłosiły utworzenie Global Music Data Alliance (GMDA). To projekt partnerski, który umożliwi kontekstową analizę danych charakterystycznych wygenerowanych przez UMG i grono jej artystów w trakcie sprzedaży utworów muzycznych, biletów i artykułów promocyjnych, streamingu, a także w social media i w eterze.
0 1 0 0 0 15.01.2015Vectra z karą w wysokości ponad 490 tys. zł za automatyczne przedłużanie umówVectra automatycznie przedłużała umowy zawarte na czas określony. Klienci spółki nie mieli możliwości podjęcia samodzielnej decyzji o dalszym korzystaniu z usług. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów UOKiK nałożył na firmę karę w wysokości ponad 490 tys. zł.