Team z S4 jedzie do Cannes
  • 0
  • 1
21.05.2010

Team z S4 jedzie do Cannes

Duet kreatywny z agencji S4 w składzie: Peter Olszewski – senior art director – i Tytus Klepacz – copywriter (obecnie w agencji Change Integrated) – zdobył najważniejszą „młodzieżową” nagrodę Young Creatives w kategorii Print na tegorocznym festiwalu KTR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.05.2010

Burger King tuninguje Whoppery nowymi sosami

Burger King zaprezentował kolejną odsłonę grillowanych na ogniu Whopperów. W ramach promocji, Burger King zorganizował konkurs dla swoich klientów, szczególnie atrakcyjny dla tych, którzy fascynują się tuningiem aut. Główną nagrodą w konkursie jest 15 tysięcy złotych na tuning auta w wyspecjalizowanym warsztacie. Każdy, kto marzy o podrasowaniu swojego wozu, powinien rozwiązać quiz motoryzacyjny na stronie www.burgertuning.pl, a następnie kreatywnie odpowiedzieć na pytanie konkursowe i wysłać swoje zgłoszenie. Zwycięzcą zostanie autor najbardziej oryginalnej wypowiedzi.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.05.2010

Kampania radości z Pampers i Coccodrillo

Kampanię łączącą promocję produktów Pampers z międzynarodowym programem charytatywnym przygotowała agencja marketingu relacji Data Solutions, na zlecenie firmy Procter&Gamble. Rabat na wybraną kolekcję ubranek marki Coccodrillo, połączony z pomocą w zakupie szczepionek dla afrykańskich dzieci, to elementy rozpoczętej w maju kampanii konsumenckiej „Coccolekcja Radości”, która potrwa do 30 czerwca.  W ramach promocji, agencja Data Solutions przygotowała projekt kampanii, kreację i materiały POS. 

20 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2010

Nie zabijaj witamin – Jan Niezbędny przekonuje do gotowania na parze

Marka Jan Niezbędny rozpoczyna innowacyjną kampanię edukacyjną promującą zdrowe wybory żywieniowe i gotowanie na parze. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na utratę witamin w procesie przygotowywania posiłków i przekonanie konsumentów do gotowania na parze. Jej główną osią jest strona internetowa www.iletracisz.pl. Za kreację kampanii odpowiada Unia Interactive, a za media - Value Media. Działania PR prowadzi Raczkiewicz – Chenczke Consultants.