0 1 0 0 0 5.08.2010Nowy magazyn lifestyle’owy dla miłośników tańcaWe wrześniu ukaże się pierwszy numer lifestyle'owego dwumiesięcznika o tematyce tanecznej „Place for Dance”. Redaktorem naczelnym magazynu jest znany choreograf i tancerz – Maciej Zakliczyński. Tytuł będzie dostępny w sieci salonów prasowych, wybranych szkołach tańca oraz prenumeracie.
0 1 0 0 0 5.08.2010Liberty Direct rozwija marketing afiliacyjny z ZieltrafficLiberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – rozszerza zakres współpracy z Zieltraffic. Agencja, która dotychczas obsługiwała Liberty Direct w zakresie SEM, będzie dodatkowo odpowiedzialna za realizację programu afiliacyjnego. Produkty Liberty Direct będą oferowane w sieci Affiliando.pl.
0 1 0 0 0 5.08.2010Reklama może pomóc dzieciomKomitet Ochrony Praw Dziecka zaprasza do wzięcia udziału w wyjątkowej licytacji charytatywnej. Przedmiotem licytacji będą powierzchnie reklamowe w czołowych polskich czasopismach. W akcję zaangażowały się takie tytuły prasowe jak: „Wysokie Obcasy”, „Polityka”, „Przekrój”, „Film”, „Puls Biznesu”. Jest to wyjątkowa okazja dla zareklamowania swojej firmy – cena wywoławcza zaczyna się od 20% rynkowej wartości.
0 1 0 0 0 5.08.2010Egzo Group dla Mood Media CorporationZ początkiem sierpnia firma Mood Media Corporation, specjalizująca się w marketingu sensorycznym rozpoczęła współpracę z agencją Egzo Group.
0 1 0 0 0 5.08.2010Totem dla Fiolet PDKAgencja reklamowa Totem opracowała nowy logotyp oraz księgę identyfikacji wizualnej dla Fiolet PDK.
0 1 0 0 0 5.08.2010BPH TFI promuje nowy funduszBPH TFI rozpoczyna kampanię promującą najnowszy fundusz inwestycyjny oferowany przez Towarzystwo – BPH SFIO Total Profit. Kampania prowadzona jest głównie narzędziami marketingu bezpośredniego, wykorzystywane są m.in. mailingi do klientów, telemarketing, sprzedaż bezpośrednią oraz materiały wsparcia sprzedaży w sieci placówek. Kampania potrwa do końca sierpnia. Za kreację odpowiada Agencja Walk The Line.
0 1 0 0 0 5.08.2010Polskie Radio uruchamia testową wersję nowego serwisu internetowegoOkazją do tego jest debiut Czwórki. Wraz z jej startem 2 sierpnia rusza nowa strona internetowa tego programu. Czworka.polskieradio.pl jest częścią nowego portalu Polskiego Radia, który działa w wersji testowej pod adresem beta.polskieradio.pl.
0 1 0 0 0 5.08.2010NuOrder zdobywa budżet marki Big StarGrupa marketingu zintegrowanego NuOrder Group zrealizuje kompleksową kampanię marketingową wspierającą nową kolekcję marki Big Star w sieci. Nowy klient pozyskany został w wyniku procedury przetargowej.
0 1 0 0 0 5.08.2010MTP organizuje Gift-Expo w centrum MT PolskaMiędzynarodowe Targi Poznańskie nawiązały współpracę z MT Polska, na bazie której Targi Upominków Reklamowych Gift-Expo odbędą się w tym roku w Warszawie w centrum zarządzanym przez MT Polska.
0 1 0 0 0 5.08.2010Nowa kampania Metaxa i całoroczne wakacje w GrecjiCałoroczne wakacje w prywatnej Villa Metaxa w Grecji i miesięczna pensja w wysokości 1500 euro to główna nagroda w konkursie „365 dni pełnych słońca”. Konkurs jest pierwszym etapem nowej kampanii marki Metaxa, która podkreśla greckie korzenie trunku.