0 2 0 0 0 11.02.201615 mld zł dla operatorów telekomunikacyjnych z hurtu i obsługi segmentu B2B w Polsce w 2015 r. – analiza PMRSegment B2B pozostaje atrakcyjny dla dostawców usług telekomunikacyjnych. Mimo spadków cen i rosnącej konkurencji na odbiorcach biznesowych nadal można zarobić. Niższe ceny usług podstawowych operatorzy rekompensują sobie wpływami z usług dodatkowych i wyższym przychodem z klienta – wynika z raportu firmy PMR.
0 1 0 0 0 11.02.2016Globalne przychody firm farmaceutycznych za trzy lata wyniosą 1,4 bln dol. – raport DeloitteStarzejące się społeczeństwa, wzrost liczby chorób przewlekłych, dynamiczny rozwój na rynkach wschodzących – to sprzyja wzrostowi przychodów firm farmaceutycznych, biotechnologicznych i technologii medycznej. Jednocześnie, jak wskazuje Deloitte, branża ta znajduje się pod coraz większą presją cenową i musi sprostać wymogom wyższej efektywności.
0 1 0 0 0 11.02.2016Michelin Polska powierza obsługę agencji Weber ShandwickProducent opon – firma Michelin – rozpoczyna stałą współpracę z Weber Shandwick. Obejmuje ona działania z zakresu relacji z mediami, organizowania akcji specjalnych i kampanii edukacyjnych, a także projektów realizowanych w mediach społecznościach.
1 1 0 0 0 11.02.2016Gwiazdy dopingują Zakopane do przyjęcia uchwały antysmogowej (wideo)Krzysztof Materna, Beata Sadowska, Magdalena Schejbal, Anna Rusowicz, Rafał Sonik czy Stanisław Karpiel-Bułecka włączyli się w kampanię „Zakopane bez smogu”. Udostępnili filmy, w których nawołują do walki z zanieczyszczeniem powietrza. Celem akcji jest przekonanie władz samorządowych do przyjęcia uchwały antysmogowej dla miasta.
2 1 0 0 0 11.02.2016Oferta T-Mobile dla firm w nowej odsłonie kampanii reklamowej z udziałem Tomasza Kota (wideo)Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw, w ramach której T-Mobile zaprezentuje spot promujący taryfę ProFirma Nova z Samsungiem Galaxy S6 za 1 zł. W drugim, dłuższym spocie oglądać można Tomasza Kota, który przypomina o nowych standardach obsługi firm.
0 2 0 0 0 11.02.2016Karty serota i tyromancja – KFC wróży na SnapchacieKFC rozpoczyna kolejne niestandardowe działania na Snapchacie. Będzie emitować cykl „Sery losu”, który jest parodią telewizyjnych programów wróżbitów. Marka chce w ten sposób dotrzeć do nastolatków.
0 1 0 0 0 10.02.2016Przesunięcie terminu publikacji wyników badania PlaNet PBI/GfKInstytut GfK oraz Polskie Badania Internetu (zleceniodawca) podjęli decyzję o przesunięciu daty publikacji pierwszych wyników badania Internetu – PlaNet. Kierowali się przy tym troską o najwyższą rzetelność i jakość danych.
0 1 0 0 0 10.02.2016Publicis Groupe dofinansuje 90 start-upówGlobalny holding reklamowy Publicis Groupe z okazji jubileuszu 90-lecia istnienia na światowym rynku zainicjował program „Publicis90”. Jego celem jest dofinansowanie 90 najbardziej obiecujących start-upów związanych z szeroko pojętym środowiskiem komunikacji internetowej.
2 2 0 0 0 10.02.2016Provident z nowym logo i kampanią „Wypisz, wymaluj” (wideo)Firma pożyczkowa Provident zmienia kolory, wprowadzając nowe logo i identyfikację. Wraz z nowym otwarciem rusza kampania „Wypisz, wymaluj”.
0 1 0 0 0 10.02.2016Seat Polska wybrał pierwszą agencję PRRozstrzygnięto przetarg na kompleksową realizację działań z zakresu public relations dla marki Seat Polska. Do końcowego etapu zaproszono dwie agencje. Zwyciężyła poznańska Q&A Communications.