Zakończenie konkursu dla młodych reporterów
  • 0
  • 1
9.03.2007

Zakończenie konkursu dla młodych reporterów

Panasonic Polska poinformował o zakończeniu drugiego, a zarazem ostatniego etapu polskiej edycji konkursu dla młodych reporterów Panasonic Kid Witness News 2007. Uczniowie z ośmiu szkół gimnazjalnych wybranych do drugiego etapu konkursu krajowego stanęli przed niełatwym zadaniem nakręcenia filmu dokumentalnego na temat odpowiedzialności społecznej. Zwycięzca polskiej edycji zmierzy się z najlepszymi pracami przygotowanymi przez młodzież w Europie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2007

Komunikacja wizualna w służbie marketingu

Agencja Communication Unlimited jest inicjatorem pierwszej polskiej wystawy prac pioniera izraelskiego designu – Dana Reisingera, którą od 10 marca będzie można zobaczyć w Warszawie. Projekty artysty są znaczące zarówno dla świata sztuki, jak i dla obszaru komunikacji marketingowej. Plakaty, logotypy czy kalendarze, które obejmie wystawa „Logika i magia”, przełamują granice języka, oddziałują poprzez znak graficzny, są nośnikami wizerunku.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2007

IMR advertising by PR mecenasem kwintetu z Płowców

Raz na 52 miliony ciąż przychodzą na świat pięcioraczki. Tak wielkie wydarzenie, ważące łącznie 5 kg miało miejsce w małej wsi niedaleko Poznania, gdzie na świat przyszła Ola, Natalka, Adaś, Bartek i Sebastian. Pięciokrotne szczęście przynosi też ze sobą pięć razy więcej obowiązków, dlatego by odciążyć zapracowanych rodziców agencja IMR advertising by PR przekonała jednego ze swoich klientów – firmę MacKar – producenta kosmetyków do pielęgnacji dzieci – aby wspomógł swoimi produktami całą rodzinę.