Espresso

14 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.03.2007

Rewolucja w Carlsbergu. Nowa tożsamość marki

Carlsberg, jedna z najbardziej rozpoznawalnych międzynarodowych marek piw Premium, wprowadza rewolucyjną zmianę. Począwszy od marca 2007, marka zmieniać będzie swoją tożsamość, wprowadzając innowacyjne, unikalne, nowe butelki i puszki piwa Carlsberg. Nową butelkę charakteryzować będzie nowoczesny kształt, którego charakter podkreślać będzie innowacyjne, biegnące wzdłuż butelki wygrawerowane logo Carlsberg, umieszczone w miejscu tradycyjnej okrągłej etykiety.

13 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.03.2007

Concept Publishing Polska dla Subaru Import Polska

Do portfolio klientów lidera branży customer publishing w Polsce firmy Concept Publishing Polska dołączyła firma Subaru Import Polska sp. z o.o. – generalny importer aut marki SUBARU na terenie Polski. Na rynku pojawił się pierwszy numer dwumiesięcznika „Plejady” wydany przez CPP, w którym obok informacji technicznych, tekstów lifestylowych i prezentacji nowych modeli (np. Legacy), znaleźć można m.in. wywiad z Grzegorzem Miecugowem (TVN 24) oraz newsy z aktywności marki w Polsce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.03.2007

„Semestr” w pakiecie Rozrywka działu prasowego ARBOmedia Polska

Kolportowany na 162 uczelniach w 55 miastach Polski magazyn „Semestr” wzmocnił portfolio działu prasowego ARBOmedia Polska. W wyniku niedawnego rebrandingu pismo oferuje większą powierzchnię reklamową oraz nowe, niestandardowe formy promocji. W nowej formie „Semestr” pojawia się od lutego. Magazyn zyskał większy, nietypowy format (225 x 297 mm) wyróżniający go wśród konkurencyjnych tytułów. Tym samym uzyskano większą powierzchnię umożliwiającą nowe rozwiązania marketingowe, także niestandardowe.

Poprzednie Następne