Wystartował Program Lojalnościowy MTV Club
  • 0
  • 1
15.03.2007

Wystartował Program Lojalnościowy MTV Club

Strona www.mtv.pl wprowadza program lojalnościowy dla swoich użytkowników – MTV Club. Celem nowej aplikacji jest zachęcenie internautów do jeszcze bardziej aktywnego współtworzenia serwisu. Mechanizm działania MTV Club jest prosty. Każdy z użytkowników, który zarejestruje się na stronie, będzie nagradzany za dany rodzaj aktywności, np. pozostawienie komentarza na forum, dodanie biografii swojego idola czy prowadzenie bloga. Co miesiąc najaktywniejsi internauci będą nagradzani sprzętem muzycznym i gadżetami MTV.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2007

Murphy’s promocje z okazji dnia Świętego Patryka

Najsłynniejsze irlandzkie święto „Dzień Świętego Patryka” coraz bardziej popularne w Polsce. Z tej okazji Marka Murphy’s organizuje promocje w kanale Horeca. 17 marca, z okazji dnia Świętego Patryka odbędą się koncerty i akcje promocyjne piwa Murphy’s. Choć Dzień Świętego Patryka, to święto narodowe Irlandii to od dziesięcioleci obchodzone jest na całym świecie, w tym od kilkunastu lat także w Polsce.