0 1 0 0 0 19.03.2007Happy weekends czyli super weekendy w salonach Time Trend.Jeszcze do końca marca w salonach Time Trend, trwa promocja pod hasłem „Happy Weekends”
0 1 0 0 0 18.03.2007„Gdzie fachowcy tam Jedynka”– ruszyła kampania reklamowa12 marca ruszyła kampania reklamowa Jedynki – jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek farb na rynku. Jej zadaniem jest wzmocnienie wizerunku marki i promocja nowych opakowań.
0 1 0 0 0 17.03.2007Henkel funduje weekendy w Paryżu z Perwollem16 marca br. rozpoczyna się 4 - tygodniowa kampania promocyjna płynu do prania Perwoll, przygotowana przez firmę Henkel. Na zwycięzców sms-owego konkursu czekają m.in. dwuosobowe wyjazdy do Paryża i markowe aparaty cyfrowe. Warunkiem udziału w promocji jest zakup dowolnego płynu do prania marki Perwoll i wysłanie sms z numerem paragonu.
0 1 0 0 0 17.03.2007Konferencja Krakmedica 2007Celem konferencji Krakmedica jest szerokie zaprezentowanie nowoczesnych narzędzi marketingowych, możliwości ich wykorzystania w sektorze usług medycznych oraz stworzenie pewnego rodzaju „przewodnika po marketingu” dla osób pełniących kierownicze funkcje w placówkach medycznych.
0 1 0 0 0 17.03.2007Paralotna zdobyBa budzet Golden EggAgencja Reklamowa Paralotna wygrała w przetargu na opracowanie 4 layoutów wizerunkowej platformy komunikacyjnej dla marki Golden Egg Niezależni Doradcy Finansowi. Kampania ma na celu przede wszystkim komunikacyjny launch marki, wykreowanie znajomości spontanicznej oraz wzrost udziałów rynkowych.
0 1 0 0 0 17.03.2007„Wyrażaj się” – nowa kampania marki onelove w Interia.plFirma Umbro Polska wspólnie z portalem Interia.pl przygotowały kampanię promocyjną nowej kolekcji odzieży, marki onelove by Umbro. W ramach kampanii odbywającej się pod hasłem "Wyrażaj się", na stronie www.onelove.interia.pl realizowany jest konkurs filmowy, w którym internauci mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Akcja została wsparta promocją w portalu oraz prasie młodzieżowej.
0 1 0 0 0 17.03.2007Kampanie Troll i Reebok na nośnikach Clear Channel PolandClear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, realizuje w marcu i kwietniu br. dwie nowe kampanie reklamowe dla marek Troll i Reebok. Kampanie prowadzone są na citylightach w największych miastach Polski.
0 1 0 0 0 17.03.2007Saatchi & Saatchi X dla Procter & GambleAgencja shopper marketingowa Saatchi & Saatchi X przygotowała dla firmy Procter & Gamble akcję promocyjną w sieci sklepów Real. Kampania, która obejmuje wszystkie 49 sklepów sieci prowadzona jest pod hasłem „Twój program pielęgnacyjny na wiosnę”.
0 1 0 0 0 17.03.2007Głębia smakuPublicis przygotował nową kampanię reklamującą przyprawę Ziarenka Smaku Winiary. Pomysłowy, nieco zaskakujący film reklamowy to projekt polskiego oddziału agencji reklamowej Publicis. Ziarenka Smaku Winiary od zwykłych przypraw w proszku różnią się tym, że oferowane są w formie granulek, które nadają potrawom wyjątkową głębię smaku.
0 1 0 0 0 17.03.2007Widocznie najlepsi. Targi Euro-Reklama Outdoor Expo 2007Superszybkie plotery, ruchome bilbordy, pachnące monitory, ekrany diodowe, a także chińskie pomysły na reklamę - wszystko to będzie można zobaczyć podczas zbliżających się największych targów reklamy, druku wielkoformatowego, komunikacji wizualnej i outdooru Euro-Reklama Outdoor Expo. Pod hasłem Widocznie Najlepsi wystawcy i zwiedzający targów będą świętować w Poznaniu przez cztery marcowe dni (27-30.03.2007 roku).