Wymień żarty na nagrody
  • 0
  • 1
14.12.2006

Wymień żarty na nagrody

„Wymień żarty na nagrody” to hasło konkursu, w którym Internauci dopisują puenty do historyjek rysunkowych autorstwa Andrzeja Mleczko.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2006

"Roomster w Centrach Handlowych” z Peppermint

W ponad kilkudziesięciu centrach handlowych i w wybranych kinach w całej Polsce pojawiły się ekspozycje Skody Roomster. To część działań trzeciego etapu kampanii launchowej Skody Roomster realizowana pod hasłem „Roomster w Centrach Handlowych”. Akcja potrwa do końca grudnia br., za realizację działań odpowiada agencja marketing services Peppermint, która jest autorem kampanii BTL dla marki Roomster. Działania wsparte zostaną konkursem prowadzonym pod hasłem „Poznaj Roomstera! Wygraj iPoda!”.