„Straszni Panowie Trzej” - premiera płyty wydanej przez Agorę w ramach „Biblioteki Gazety Wyborczej”
  • 0
  • 1
14.12.2006

„Straszni Panowie Trzej” – premiera płyty wydanej przez Agorę w ramach „Biblioteki Gazety Wyborczej”

Piosenki Starszych Panów w wykonaniu tria jazzowego wraz z książką, która zawiera opowieść Andrzeja Poniedzielskiego i teksty piosenek, to kolejna propozycja Agory na świąteczny prezent.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2006

"Roomster w Centrach Handlowych” z Peppermint

W ponad kilkudziesięciu centrach handlowych i w wybranych kinach w całej Polsce pojawiły się ekspozycje Skody Roomster. To część działań trzeciego etapu kampanii launchowej Skody Roomster realizowana pod hasłem „Roomster w Centrach Handlowych”. Akcja potrwa do końca grudnia br., za realizację działań odpowiada agencja marketing services Peppermint, która jest autorem kampanii BTL dla marki Roomster. Działania wsparte zostaną konkursem prowadzonym pod hasłem „Poznaj Roomstera! Wygraj iPoda!”.