"Roomster w Centrach Handlowych” z Peppermint - Marketing przy Kawie
"Roomster w Centrach Handlowych” z Peppermint
  • 0
  • 1
14.12.2006

„Roomster w Centrach Handlowych” z Peppermint

W ponad kilkudziesięciu centrach handlowych i w wybranych kinach w całej Polsce pojawiły się ekspozycje Skody Roomster. To część działań trzeciego etapu kampanii launchowej Skody Roomster realizowana pod hasłem „Roomster w Centrach Handlowych”. Akcja potrwa do końca grudnia br., za realizację działań odpowiada agencja marketing services Peppermint, która jest autorem kampanii BTL dla marki Roomster. Działania wsparte zostaną konkursem prowadzonym pod hasłem „Poznaj Roomstera! Wygraj iPoda!”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2006

Pokaz przedpremierowy PINO.pl

CR Media Consulting zaprezentowała dziś na specjalnym pokazie przedpremierowym portal internetowy nowej generacji – PINO.pl. Portal integruje już funkcjonujące serwisy. W pierwszym etapie budowy portalu będzie to serwis społecznościowy Osobie.pl, jeden z najpopularniejszych serwisów dziennikarstwa obywatelskiego iThink.pl, serwis z plikami wideo Patrz.pl oraz serwis Prv.pl z darmowymi domenami i narzędziami do budowy własnych stron internetowych. Ostatnim z serwisów, które dołączyły do społeczności PINO jest Blog.pl – najpopularniejszy serwis z blogami. Dodatkowo, już na obecnym etapie budowy serwisu użytkownicy będą mieli możliwość przesyłania pomiędzy sobą poczty.