Wygoda to główny atrybut sprzedaży bezpośredniej – badanie Homo Homini
  • 0
  • 1
26.08.2014

Wygoda to główny atrybut sprzedaży bezpośredniej – badanie Homo Homini

Wygoda (41,8%), oferowane zniżki i promocje (32,3%), drobne upominki przy zakupie (24,1%) – to wciąż główne atrybuty sprzedaży bezpośredniej. Wskazali je respondenci ogólnopolskiego badania Homo Homini, przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 sierpnia 2014