0 13 0 0 0 8.08.2014„Szacun tropików” – nietypowa aukcja na AllegroJak co roku trwa kampania „Płytka wyobraźnia to kalectwo” fundacji Integracja. Tym razem towarzyszy jej nietypowa aukcja na Allegro, która podbija Internet.
0 1 0 0 0 8.08.2014Poszukiwany realizator kampanii mięsa drobiowego z Europy w RPA, Chinach i Hongkongu„Europejski drób – w jakości siła” to tytuł trzyletniej kampanii informacyjno-promocyjnej, która ma zostać przeprowadzona w Republice Południowej Afryki oraz Chinach z Hongkongiem. Zaproszenie do składania ofert na jej przygotowanie i wdrożenie ogłosiła Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza z siedzibą w Warszawie.
0 1 0 0 0 8.08.2014PZU ma zgodę na przejęcie Link4Prezes UOKiK wydał zgodę na przejęcie przez PZU spółki Link4. Przeprowadzone postępowanie wykazało, że koncentracja nie będzie miała negatywnego wpływu na konkurencję i sytuację konsumentów.
0 5 0 0 0 7.08.2014„Fanpage Trends” – lipiec 2014 (infografika)Wakacyjna tematyka zdominowała posty opublikowane na Facebooku w lipcu. Wzmianki o lecie i wakacjach pojawiły się w nich 25,7 tys. razy – wynika z analizy „Fanpage Trends” Sotrendera.
0 6 0 0 0 7.08.2014Macademian Girl w Chinach z HuaweiMarka Huawei gości w Chinach Macademian Girl, która dzięki głosom fanów wygrała konkurs „Reporterzy Huawei”. Blogerka szuka inspiracji, a wyprawę dokumentuje smartfonem Ascend P7.
0 1 0 0 0 7.08.2014Ogólnopolskie Forum Nowe Japońskie Technologie we wrześniu w Krakowie26 września w Krakowie rozpocznie się Ogólnopolskie Forum Nowe Japońskie Technologie. Spotkanie poświęcone będzie tematyce cyfrowego obrazu: fotografii, grafice komputerowej, poligrafii, jak również digital signage.
0 1 0 0 0 7.08.2014Automatyzacja w ponad połowie europejskich contact center za 2 lata?W bliskiej przyszłości wzrośnie stopień automatyzacji, a także integracji kanałów komunikacyjnych w branży contact center – prognozuje firma analityczna Frost & Sullivan. Z badania wynika, że niemal 60 proc. firm chce do 2016 r. zautomatyzować interakcje z klientami, a około 50 proc. w pełni zintegruje kanały komunikacji.
0 1 0 0 0 7.08.2014Jak polscy konsumenci oceniają sprzedawców? – wyniki badańWizerunek handlowców w oczach konsumentów zbadali Millward Brown i Polish National Sales Awards. Badanych proszono o opinie na temat sprzedawców i doradców klienta z branż: bankowej i finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej czy dóbr trwałego użytku. Główny wniosek to umiarkowany optymizm.
0 1 0 0 0 7.08.2014Polacy zadowoleni z e-zakupów – analiza Trusted Shops (infografika)Jak wynika z analizy ponad 2 mln opinii wystawionych w prawie 13 tys. e-sklepów, najbardziej zadowoleni z zakupów online są internauci z Polski. Na drugim miejscu pod tym względem są konsumenci z Włoch, na trzecim zaś Niemcy. Z kolei najniżej e-zakupy oceniają kupujący z Francji – to główne wnioski badania Trusted Shops.
0 1 0 0 0 7.08.2014Konkurs na sponsora tytularnego Kraków ArenyAgencja Rozwoju Miasta wkrótce rozpocznie procedurę wyłonienia sponsora tytularnego funkcjonującej od maja br. hali widowiskowo-sportowej Kraków Arena. Zwycięzca ma zostać wybrany jesienią 2014 r. Otrzyma on prawa do nazwy obiektu.