Wydatki reklamowe w branży motoryzacyjnej: wnioski z raportu
  • 0
  • 1
24.05.2012

Wydatki reklamowe w branży motoryzacyjnej: wnioski z raportu

Dom mediowy Equinox Polska po uwzględnieniu pełnych danych za pierwszy kwartał 2012 r. ogłosił, że wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej to 284 mln zł (bez wydatków na reklamę w Internecie). Oznacza to wzrost wydatków o 11,5% w stosunku do I kwartału 2011 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 maja 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2012

Już prawie 40% internautów korzysta z Internetu mobilnego – wyniki badania Research.NK

Korzystanie z Internetu w dowolnym miejscu staje się dla użytkowników coraz bardziej podstawową czynnością. Z mobilnej wersji portalu nk.pl każdego miesiąca aktywnie korzysta 1,3 mln internautów, generując 160 mln odsłon. Polski portal społecznościowy, we współpracy z agencją Socializer, prezentuje wyniki badania omnibusowego dotyczącego preferencji internautów mobilnych.