0 2 0 0 0 27.03.2012Wiosenna kampania BridgestoneAkcja promocyjna skierowana jest do wszystkich kierowców i użytkowników samochodów osobowych, którzy planują w najbliższym czasie zakup nowych opon. Hasłem przewodnim kampanii jest „400 km więcej od Bridgestone”. Kampania potrwa do końca kwietnia.
0 1 0 0 0 27.03.2012Kampania wprowadzająca czasopismo „Monster High”28 marca na polskim rynku debiutuje czasopismo „Monster High”. Magazyn jest adresowany do dziewczynek w wieku od 8 do 12 lat.
0 1 0 0 0 27.03.2012IAA Polska przeciw wprowadzającym w błąd informacjom na produktach spożywczychMiędzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce popiera weto Parlamentu Europejskiego dotyczące zmian w zakresie informowania konsumentów o wartościach odżywczych i zdrowotnych produktów spożywczych.
1 1 0 0 0 27.03.2012Aplikacja Heineken Star Player (wideo)Podczas tegorocznych ćwierćfinałów UEFA Champions League każdy może sprawdzić się w wirtualnej grze na boisku dzięki Heineken Star Player. Z aplikacji w wersji lokalnej można korzystać za pomocą komputera, iPhone lub grać na fan page Heinekena w Facebooku. Uczestnicy mogą rywalizować ze swoimi znajomymi z całego świata, których dołączają do prywatnej ligi.
0 9 0 0 0 27.03.2012Rebranding Polmedu zdobył wyróżnienie w konkursie Rebrand 100Sieć placówek medycznych Polmed została wyróżniona w konkursie Rebrand 100. W konkursie tym wybierane są najlepsze na świecie projekty brandingowe. Wyróżnienia przyznawane są przez jury składające się ze specjalistów pochodzących z 12 krajów.
0 1 0 0 0 27.03.2012Targi CSR w Centrum Nauki Kopernik29 marca w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbędą się Targi CSR. W sali wystawowej dobre praktyki z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu zaprezentuje kilkadziesiąt firm i organizacji.
0 1 0 0 0 27.03.2012Social Media Poland – cykl otwartych konferencji dla fanów nowych mediów4 kwietnia w Krakowie odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu Social Media Poland. Każdej konferencji towarzyszyć będzie wcześniej ustalony temat przewodni. Prelegenci, związani z nowymi mediami, poruszą temat „Siła rażenia social media – propaganda. Fenomen memów, ACTA, zbiorowy lincz i śmierć internetowa".
0 1 0 0 0 27.03.2012Warszawa ma najmniej zadowolonych klientówProgram Jakość Obsługi podsumował wyniki ogólnopolskiego badania satysfakcji konsumentów w 2011 roku. Opinie i oceny klientów pokazują, w których największych miastach można liczyć na dobrą i fachową obsługę, a w których wręcz przeciwnie. Klienci oceniali m.in. ofertę, cenę, kompetencje i zachowanie personelu, organizację i czas obsługi tysięcy firm i instytucji.
0 1 0 0 0 27.03.2012Długofalowa kampania Segafredo Zanetti PolandFirma Segafredo Zanetti – z okazji 10 lat obecności na polskim rynku – przygotowała szereg konkursów i działań promocyjnych pod nazwą Klub Segafredo, skierowanych do swoich partnerów biznesowych i kawoszy.
0 1 0 0 0 27.03.2012LeadR rozpoczyna swoją działalnośćAgencja performance marketingowa Cube Group powołała nową spółkę LeadR, specjalizującą się w marketingu bazodanowym, której celem jest promowanie skuteczności nowoczesnych metod komunikacji.