„Wybieramy prawdę” – kampania wizerunkowa Onetu
  • 1
  • 5
24.06.2019

„Wybieramy prawdę” – kampania wizerunkowa Onetu

24 czerwca ruszyła kampania wizerunkowa portalu Onet. Głównym tematem akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego człowieka. Serwis będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów czy przebywaniem w bańce informacyjnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Radosny

5 lat temu

Ha! Wybieramy prawdę*
* ale wybiórczo, napisaną tak, żeby potwierdzała nasze tezy.

Ciekawy

5 lat temu

@Radosny: tylko twoja złośliwość, czy już hejt?

Andersen

5 lat temu

@Ciekawy:
Nie znam się, to się wypowiem.
Onet reprezentuje dość charakterystyczny punkt widzenia, i można czasem odnieść wrażenie, że tej prawdy jest tam niewiele, albo jeśli jest, to obudowana sprecyzowanymi światopoglądowo interpretacjami.

Oczywiście nie ma w tym nic złego, każdy wydawca może mieć profil światopoglądowy, ale, jeśli reklamujesz się na "prawdzie"...

HiPhoto

5 lat temu

Onet & prawda? Trudno o lepszą definicję oksymoronu!
Zupełnie jak w dowcipie: W Izwiestiach niet prawdy, w Prawdzie niet izwiestji."

24 czerwca 2019

22 czerwca 2019