WWF Polska, zespół Wilki i Hypermedia – pomagają wilkom
  • 0
  • 1
1.07.2009

WWF Polska, zespół Wilki i Hypermedia – pomagają wilkom

Agencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska), jest współautorem strategii komunikacji internetowej w najnowszej kampanii społecznej prowadzonej przez fundację WWF, dotyczącej ochrony polskich wilków. Planowaniem i zakupem mediów – zajął się dom mediowy Hyperhouse of Media (Isobar Polska).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 czerwca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2009

Badanie "Jak kryzys zmienia sprzedaż"

Zdobywanie klientów przez znajomych i przyjaciół z branży, znajomość technik sprzedaży i chęć doskonalenia umiejętności na szkoleniach i olbrzymie wyzwania: realizacja ambitnych celów sprzedażowych, duża presja ze strony przełożonych i malejąca satysfakcja z pracy – oto portret pracowników i menedżerów sprzedaży w czasach kryzysu stworzony na podstawie badań „Jak kryzys zmienia sprzedaż” przeprowadzonych przez firmę szkoleniową Delta Training.