„Brałeś? Nie jedź!” – kampania społeczna Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii
  • 0
  • 1
30.06.2009

„Brałeś? Nie jedź!” – kampania społeczna Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii

„Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada” – pod takim hasłem rozpoczęła się 25 czerwca 2009 r. ogólnopolska kampania społeczna Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 czerwca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2009

Badanie "Jak kryzys zmienia sprzedaż"

Zdobywanie klientów przez znajomych i przyjaciół z branży, znajomość technik sprzedaży i chęć doskonalenia umiejętności na szkoleniach i olbrzymie wyzwania: realizacja ambitnych celów sprzedażowych, duża presja ze strony przełożonych i malejąca satysfakcja z pracy – oto portret pracowników i menedżerów sprzedaży w czasach kryzysu stworzony na podstawie badań „Jak kryzys zmienia sprzedaż” przeprowadzonych przez firmę szkoleniową Delta Training.