0 1 0 0 0 24.04.2009Przemyśl wprowadza do obiegu własną walutęZ okazji 620-lecia odnowienia Praw Miejskich urząd miasta w Przemyślu wprowadzi do obiegu lokalny dukat pod nazwą Półgrosz Przemyski. Nowa waluta zostanie zaprezentowana po raz pierwszy w czasie Podkarpackiego Jarmarku Turystycznego, który odbędzie się w Przemyślu w pierwszy weekend maja.
0 1 0 0 0 24.04.2009Projekt „Łódź Miasto Festiwali” nagrodzonyAgencja Telma Group Communications zdobyła główną nagrodę w konkursie „Mocni Wizerunkiem”. Jury złożone z doświadczonych praktyków public relations doceniło projekt społeczny „Łódź Miasto Festiwali”.
0 1 0 0 0 24.04.2009Nowe oblicze Zielonej BudkiZielona Budka rozpoczyna nowy sezon wprowadzając nowy logotyp oraz nowe opakowania produktów.
0 1 0 0 0 24.04.2009Polska gospodarzem światowych finałów Imagine Cup 2010Wicepremier i minister gospodarki Waldemar Pawlak oraz Steve Ballmer, prezes Microsoft Corporation, poinformowali dziś, że w przyszłym roku Polska będzie gospodarzem organizowanych przez Microsoft światowych finałów konkursu technologicznego Imagine Cup 2010.
0 1 0 0 0 24.04.2009Gala European Trusted Brands 2009We wtorek, 21. kwietnia br. w Galerii Porczyńskich w Warszawie odbyła się Gala European Trusted Brands 2009. Podczas uroczystego wieczoru uhonorowane zostały marki, cieszące się największym zaufaniem konsumentów. Przyznano im Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2009. Po raz pierwszy przyznano także dyplomy dla Marek Najbardziej Przyjaznych Środowisku.
0 1 0 0 0 24.04.2009Warsztaty „Tworzenie profesjonalnego biznes planu marki”Akademia Marki zaprasza na warsztaty szkoleniowe "Tworzenie profesjonalnego biznes planu marki". Szkolenie odbędzie się w Warszawie w dniach: 21- 22 maj 2009 roku.
0 1 0 0 0 24.04.2009Carlsberg Polska promuje piwo Piast NiepasteryzowaneMarka Piast, z portfela Carlsberg Polska rozszerza swój asortyment o nowy, limitowany produkt: piwo Piast Niepasteryzowane. Pojawienie się Piasta Niepasteryzowanego na rynku wesprze kampania outdoorowa wykorzystująca hasło „Świeże piwo z innej beczki – Niepasteryzowane”, realizowana na obszarze największych miast regionu Dolnego Śląska, przy pomocy wielkoformatowych siatek i flag.
0 1 0 0 0 23.04.2009OMG Metrics wprowadza Wskaźnik Irytacji ReklamąOMG Metrics, dział badawczy OmnicomMediaGroup stworzył Wskaźnik Irytacji Reklamą. Wynik powstaje w ramach nowego projektu badawczego pod hasłem WIR, do którego dane zbierane są już od lutego br.
0 1 0 0 0 23.04.2009Konferencja „Marketing przyszłości − Trendy, strategie, instrumenty”Katedra Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego organizuje w dniach 7-9.X.2009r. Konferencję Naukową "Marketing przyszłości − Trendy, strategie, instrumenty".
0 1 0 0 0 23.04.2009„Farby z życia wzięte” – nowa kampania marki Nobiles18 kwietnia na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych ruszyła nowa kampania reklamowa pt. „Nobiles – farby z życia wzięte”.