Wskaźnik ekwiwalentu reklamowego nadal popularny. Dobry okres dla PR
  • 0
  • 1
1.08.2011

Wskaźnik ekwiwalentu reklamowego nadal popularny. Dobry okres dla PR

Mimo braku poparcia dla AVE (wskaźnika ekwiwalentu reklamowego) jako właściwego narzędzia mierzenia skuteczności kampanii PR, nadal ponad połowa agencji public relations na świecie stosuje je w przedstawianych klientom raportach o efektywności zrealizowanej kampanii – donosi najnowszy raport ICCO. Badanie potwierdziło również dobre prognozy rozwoju dla branży PR w kolejnym kwartale.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 lipca 2011

29 lipca 2011