Polskie dworce po akcji Let’s Color
  • 0
  • 3
29.07.2011

Polskie dworce po akcji Let’s Color

28 maja Warszawa-Powiśle, 25 czerwca Sopot Główny i 23 lipca Kraków-Płaszów – tak kolejno nabierały koloru dworce kolejowe w ramach akcji Dulux Let’s Color. Znalazło się wielu chętnych do tego, by pod kierownictwem zaangażowanych w kampanię artystów ozdabiać dworcowe budynki kolorowymi wzorami i motywami oddającymi specyfikę poszczególnych miast.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lipca 2011

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2011

Półtora tysiąca obiadów dzięki SMS-owym okruszkom

W połowie czerwca zakończyła się akcja „Okruszki to za mało”, realizowana dla PCK przez agencję Saatchi & Saatchi. Jej celem było zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem głodnych dzieci. Poza ukazaniem skali problemu udało się osiągnąć również konkretny efekt – dzięki pomocy warszawskich restauratorów Polski Czerwony Krzyż mógł przygotować prawie 1500 ciepłych posiłków dla swoich małych podopiecznych.