WOM w Internecie kluczowy dla sukcesu kasowego filmu
  • 0
  • 1
21.02.2015

WOM w Internecie kluczowy dla sukcesu kasowego filmu

Intensywność sieciowego word-of-mouth w ciągu trzech tygodni przed premierą filmu jest wyznacznikiem sukcesu kasowego podczas weekendu otwarcia. Wpływa na sukces bardziej niż wskazania Amerykańskiej Akademii Filmowej – wynika z badań, których wyniki opublikował Journal of Advertising Research.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andy

9 lat temu

ech

Znaczy teraz przed każdą premierą nawet maksymalnie dennego filmu klakierzy będą nakręcać atmosferę... żeby po kilku takich wpadkach ludzie przestali jakkolwiek wierzyć i temu środkowi pseudoinformacji

20 lutego 2015