2 2 0 0 0 9.10.2014Kampania reklamowa marki Bielenda z Edytą Olszówką (wideo, audio)Marka Bielenda rozpoczęła jesienną kampanię reklamową. Twarzą akcji wizerunkowej oraz wspierającej sprzedaż jest Edyta Olszówka.
1 1 0 0 0 9.10.2014Mela Koteluk śpiewa w kampanii marki Dilmah (wideo)W ramach muzycznego projektu marki herbaty Dilmah w Internecie umieszczane są klipy polskich twórców. Tym razem usłyszeć można piosenkę „Na wróble” w wykonaniu Meli Koteluk.
1 1 0 0 0 9.10.2014Wybredny kot i muzyka Noona w kampanii wizerunkowej kanału Ale Kino+ (wideo)Kanał filmowy Ale Kino+ rozpoczął kampanię promującą ofertę programową. Reklamy w telewizji, kinach, Internecie oraz pojazdach komunikacji miejskiej emitowane będą do 5 listopada.
0 1 0 0 0 9.10.2014Grand Prix dla 180heartbeats + Jung v. Matt i McCann, trzy statuetki dla Cheil Poland – Golden Drum8 października ogłoszono zwycięzców Golden Drum w dziewięciu kategoriach. Nagrody otrzymało pięć polskich agencji. Grand Prix powędrowało do 180heartbeats + Jung v. Matt za „Game is not over” dla Tigera, a także do McCann za akcję „To nie była gra”, przygotowaną z okazji 70. rocznicy Powstania Warszawskiego.
0 1 0 0 0 9.10.2014Na co wydawaliśmy pensję w 2013 roku? – Ogólnopolskie Badanie WynagrodzeńStruktura wydatków w 2013 r. w porównaniu do roku poprzedniego prezentuje się prawie niezmiennie – wynika z badania firmy Sedlak & Sedlak. Najwięcej, bo co czwartą złotówkę wydawaliśmy na żywność i napoje bezalkoholowe. O 1 punkt procentowy wzrosły wydatki na czynsze i media – niemal co piąta złotówka z budżetu gospodarstw przeznaczana była na ten cel.
0 1 0 0 0 8.10.2014Reebok Polska wybrał agencję PRReebok rozpoczął w Polsce współpracę z 24/7Communication. Agencja będzie prowadzić działania komunikacyjne dotyczące wszystkich produktów z linii sport. Zajmie się też organizacją i koordynacją eventów oraz programu influencerskiego marki.
0 3 0 0 0 8.10.2014„Fanpage Trends” – wrzesień 2014 r. (infografika)Wrzesień na Facebooku minął pod znakiem nowych ramówek programów telewizyjnych oraz emocji siatkarsko-kolarskich. Być może właśnie to skłoniło użytkowników serwisu do znacznie częstszych niż w sierpniu polubień nowych profili – wynika z raportu „Fanpage Trends” Sotrendera.
1 1 0 0 0 8.10.2014Dzień z życia new business managera z perspektywy smartfona – OX Media rozpoczyna rekrutację (wideo)Agencja OX Media prowadzi rekrutację na stanowisko new business managera. Wymagania wobec kandydata formułuje w filmie pokazującym, jak wygląda dzień życia pracownika zatrudnionego na tym stanowisku. Wszystko to z perspektywy telefonu.
0 3 0 0 0 8.10.2014„Się słucha się” – kampania reklamowa radiowej Czwórki8 października rozpoczyna się kampania wizerunkowa Czwórki – Polskiego Radia. Działania reklamowe w kinach, prasie, na outdoorze, w Internecie oraz w formie niestandardowej prowadzone będą w ośmiu miastach. Kampanię poprzedzał etap teaserowy.
0 1 0 0 0 8.10.2014Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2014Wyłoniono laureatów oraz przyznano wyróżnienia w 14. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Publikacje oceniano w pięciu kategoriach: Biuletyn wewnętrzny, Biuletyn zewnętrzny, Biuletyn elektroniczny, Biuletyn instytucji i Projekt jednorazowy.