0 1 0 0 4 19.07.2011Nokia zapowiada globalną kampanię repozycjonującą markęNokia zapowiedziała na październik br. globalną zintegrowaną kampanię marketingową o wartości 80 mln funtów (około 360 mln zł). Fiński koncern, który od niedawna ściśle współpracuje z Microsoftem, traci pozycję na rynku telefonów na rzecz rosnących w siłę konkurentów, m.in. Apple’a. Repozycjonując markę, chce zatrzymać ten proces.
0 1 0 0 0 19.07.2011Personal PR dla Klastra Branż Kreatywnych Metropolii GdańskiejAgencja Personal PR przygotuje strategię marketingową dla Klastra Branż Kreatywnych Metropolii Gdańskiej, który powstaje w ramach projektu Creative Cities. Celem strategii będzie konsekwentna integracja społeczności sektora branż kreatywnych metropolii gdańskiej, a także rozwój współpracy pomiędzy członkami grupy docelowej.
0 1 0 0 0 19.07.2011Łowienie wędkarzy w Sieci, w prasie i outdoorowoW swojej najnowszej kampanii Decathlon promuje sprzęt wędkarski dla miłośników połowów w słodkich wodach, morskich oraz dla specjalistów od tzw. spinningu.
0 1 0 0 0 19.07.2011Polscy koszykarze będą pić OsheeOd czerwca br. Oshee jest oficjalnym napojem izotonicznym koszykarskich reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn.
0 1 0 0 0 19.07.2011Plany wakacyjne Europejczyków jak przed kryzysemJak pokazuje tegoroczne badanie Holiday Barometer, przeprowadzone na zlecenie Grupy Europ Assistance, po dwóch trudnych latach liczba Europejczyków, którzy wyjadą na urlop, wraca do poziomu sprzed kryzysu. W tym roku na wakacje zamierza wyjechać 66% mieszkańców Europy, czyli tyle, ile w 2007 roku.
1 1 0 0 0 19.07.2011Trwa projekt „Poland… Why Not?” (wideo)„Poland… Why Not?” to projekt mający na celu wypromowanie na świecie artysty polskiego pochodzenia poprzez umożliwienie polskim gwiazdom współpracy ze światowej sławy kompozytorami i producentami. W przedsięwzięciu biorą udział m.in. Natasza Urbańska i Patricia Kazadi, zaś nad materiałem, który ukaże się na płycie „Poland…Why Not?”, pracowali m.in. Jim Beanz czy Robert Hoffman, który 21 lipca przyjeżdża do Polski. Materiał na płytę nagrywany był w studiach w Los Angeles, Filadelfii i Berlinie.
1 1 0 0 0 19.07.2011Konkurs prac magisterskich „Teraz Polska Promocja”Trwa V edycja konkursu „Teraz Polska Promocja”, na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski. Na laureatów czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości ok. 50 000 zł. Fragmenty nagrodzonych prac zostaną opublikowane w e-booku „Teraz Polska Promocja, tom III”. Termin składania prac mija 15 października br.
0 1 0 0 0 19.07.2011Stefan Chwin jednym z blogerów RMF ClassicStacja radiowa RMF Classic uruchomiła platformę blogerską „Między blogiem a prawdą”. 18 lipca pierwszy wpis zamieścił na niej znany pisarz Stefan Chwin, autor m.in. nagradzanego „Hanemanna”, a także najnowszej „Panny Ferbelin”. Prowadzony przez Chwina blog nosi ten sam tytuł, co jego wydana w 2003 r. powieść – „Złoty pelikan”.
0 1 0 0 0 19.07.2011Scholz & Friends pracują dla Złotych TarasówAgencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na długofalową obsługę zintegrowanych działań marketingowych dla centrum handlowego Złote Tarasy. Działania obejmują przygotowanie nowej strategii komunikacji, kreacji ATL i w obszarze direct, digital (w tym mediów społecznościowych), eventów i ambient marketingu oraz rekomendacji działań mediowych. Umowę o współpracy zawarto na 18 miesięcy.
1 1 0 0 1 19.07.2011Nowy spot Prawa i Sprawiedliwości (wideo)Prawo i Sprawiedliwość zaprezentowało kolejny spot – oficjalnie nazwany „informacyjnym".Tym razem opozycyjna partia chciała pokazać, że jej program jest odpowiedzią na nieudolne rządy Platformy Obywatelskiej.