Wiosenna kampania reklamowa przypraw Galeo
  • 0
  • 1
4.04.2006

Wiosenna kampania reklamowa przypraw Galeo

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania prasowa marki Galeo. Działania potrwają do połowy maja i obejmą wysokonakładowe, poradnikowe tygodniki i miesięczniki prasy kobiecej. Wśród tytułów znalazły się: Pani Domu, Tele Tydzień, Naj, Tina, Fakt TV, Przyjaciółka, Na żywo, Poradnik Domowy, To i Owo, Dobre Rady.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2006

Rusza kampania „Lżejsze pranie”

Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości (PSPKiŚC), działające w imieniu producentów proszków do prania obecnych na polskim rynku, rozpoczyna dziś kampanię informacyjną „Lżejsze pranie”. Będzie ona towarzyszyć wprowadzeniu nowych, o 1/3 bardziej skoncentrowanych proszków do prania, wygodniejszych dla konsumentów i korzystniejszych dla środowiska naturalnego. Kampanię wspierają Ministerstwo Środowiska, Fundacja „Nasza Ziemia” i Federacja Konsumentów.