Wellness czyli co robić, aby cieszyć się życiem
  • 0
  • 1
4.04.2006

Wellness czyli co robić, aby cieszyć się życiem

Agencja interaktywna Internet Designers przygotowała dla koncernu Nestlé nowy serwis internetowy o tematyce dotyczącej wellness.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Deadlyboy

18 lat temu

Dla waszego wellness lepiej nie odwiedzac tego serwisu

Ochydnie zaprojektowany serwis i brzydka laska udajaca jakiegos guru wellness w czolowce obrzydza. Sztuczny selling line Nestle: Good Food Good Life. zabija cel tej kampanii, bo produkty Nestle to dno.
Ale milo ze zainwestowali w takie rozwiazanie. Szkoda tylko ze taki niski poziom wykonania ze strony Polskich designerow, ale to nie ich wina, tylko project managera w Nestle ktory pewnie mial budget w wysokosci nawet nie odpowiadajacej honorarium studentow zagranica.
Wiem, bo tam pracowalem, ale na szczecie nie za dlugo, bo to faszystowska korporacja.

4 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
4.04.2006

Rusza kampania „Lżejsze pranie”

Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości (PSPKiŚC), działające w imieniu producentów proszków do prania obecnych na polskim rynku, rozpoczyna dziś kampanię informacyjną „Lżejsze pranie”. Będzie ona towarzyszyć wprowadzeniu nowych, o 1/3 bardziej skoncentrowanych proszków do prania, wygodniejszych dla konsumentów i korzystniejszych dla środowiska naturalnego. Kampanię wspierają Ministerstwo Środowiska, Fundacja „Nasza Ziemia” i Federacja Konsumentów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
4.04.2006

Cafe News - informacyjna rewolucja

Pojawiła się prawdziwa gratka dla wszystkich użytkowników Internetu. Darmowy program, który rewolucjonizuje proces pozyskiwania informacji. Jest to system przeznaczony dla osób ciekawych świata, które chcą wiedzieć szybciej niż inni, które mają swoje hobby i pasje, a także dla wszystkich tych, którzy pracują i szanują swój czas. Nazywa się Cafe News. Cafe News to pierwszy polski agregator aktualności, który grupuje najlepsze źródła informacji i pozwala nimi intuicyjnie zarządzać. To także innowacyjne rozwiązanie umożliwiające dostęp do najświeższych wiadomości na dowolny temat. System korzysta z najnowocześniejszych technologii, w tym z RSS (Really Simple Syndication).