Rusza kampania „Lżejsze pranie”
  • 0
  • 1
4.04.2006

Rusza kampania „Lżejsze pranie”

Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości (PSPKiŚC), działające w imieniu producentów proszków do prania obecnych na polskim rynku, rozpoczyna dziś kampanię informacyjną „Lżejsze pranie”. Będzie ona towarzyszyć wprowadzeniu nowych, o 1/3 bardziej skoncentrowanych proszków do prania, wygodniejszych dla konsumentów i korzystniejszych dla środowiska naturalnego. Kampanię wspierają Ministerstwo Środowiska, Fundacja „Nasza Ziemia” i Federacja Konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2006

Cafe News - informacyjna rewolucja

Pojawiła się prawdziwa gratka dla wszystkich użytkowników Internetu. Darmowy program, który rewolucjonizuje proces pozyskiwania informacji. Jest to system przeznaczony dla osób ciekawych świata, które chcą wiedzieć szybciej niż inni, które mają swoje hobby i pasje, a także dla wszystkich tych, którzy pracują i szanują swój czas. Nazywa się Cafe News. Cafe News to pierwszy polski agregator aktualności, który grupuje najlepsze źródła informacji i pozwala nimi intuicyjnie zarządzać. To także innowacyjne rozwiązanie umożliwiające dostęp do najświeższych wiadomości na dowolny temat. System korzysta z najnowocześniejszych technologii, w tym z RSS (Really Simple Syndication).

3 kwietnia 2006