Wielkanocne zwyczaje zakupowe klientów Tesco w Polsce – analiza firmy Dunnhumby
  • 0
  • 1
2.04.2015

Wielkanocne zwyczaje zakupowe klientów Tesco w Polsce – analiza firmy Dunnhumby

Mieszkańcy miast średniej wielkości (o liczbie ludności 20–500 tys.) wydają na słodycze wielkanocne (czekoladowe zające i inne zwierzątka oraz jajka, praliny i ozdoby z czekolady) więcej niż mieszkańcy małych miejscowości i dużych miast. To jeden z wniosków z analizy przedświątecznych zachowań klientów Tesco, dokonanej przez firmę Dunnhumby.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 kwietnia 2015

1 kwietnia 2015