Grolsch ożywia klasyczne obrazy w kampanii z okazji 400. rocznicy powstania marki - Marketing przy Kawie
Grolsch ożywia klasyczne obrazy w kampanii z okazji 400. rocznicy powstania marki
  • 0
  • 10
1.04.2015

Grolsch ożywia klasyczne obrazy w kampanii z okazji 400. rocznicy powstania marki

W 2015 r. przypada 400. rocznica powstania marki piwa Grolsch. Z tej okazji 1 kwietnia rusza ogólnopolska kampania outdoorowa, wykorzystująca znane obrazy opatrzone współczesnym komentarzem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55057 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Matt

9 lat temu

Jest pewien zgrzyt komunikacyjny

Hasło 400 lat kreatywności i... pomysł na kampanię outdoorową będący adaptacją 1:1 formatu "Sztucznych Fiołków"? Choć samo copy oczywiście zabawne.

1 kwietnia 2015