„Nie widzę przeszkód” – kampania wprowadzająca na rynek Young Stars Frugo
  • 2
  • 2
23.08.2018

„Nie widzę przeszkód” – kampania wprowadzająca na rynek Young Stars Frugo

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Young Stars Frugo – nową linię napojów FoodCare. Jej bohaterami są Young Stars, czyli osiem gwiazd młodego pokolenia z wytwórni fonograficznej My Music.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 sierpnia 2018

Czytaj także
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2018

Ukazała się książka „Transformersi – superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90.”

Nakładem wydawnictwa Znak ukazała się książka Agaty Jakóbczak „Transformersi – superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90.”. Autorka opisuje początki branży reklamowej jeszcze w okresie PRL i w latach 90., skupiając się na reklamie telewizyjnej. Książkę zaludniają barwne postaci, wypełniają anegdoty. Jest tu też próba refleksji nad skomplikowanymi początkami polskiej branży reklamowej.