McDonald’s zamierza pomóc młodym w starcie na rynku pracy
  • 0
  • 0
23.08.2018

McDonald’s zamierza pomóc młodym w starcie na rynku pracy

22 sierpnia firma McDonald’s ogłosiła program „Szansa dla młodzieży” („Youth Opportunity”). Celem jest pomoc 2 mln młodych osób w wejściu na rynek pracy. W Europie firma i jej franczyzobiorcy zadeklarowali stworzenie do 2025 r. 43 tys. stanowisk na praktykach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 sierpnia 2018

Czytaj także
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2018

Ukazała się książka „Transformersi – superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90.”

Nakładem wydawnictwa Znak ukazała się książka Agaty Jakóbczak „Transformersi – superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90.”. Autorka opisuje początki branży reklamowej jeszcze w okresie PRL i w latach 90., skupiając się na reklamie telewizyjnej. Książkę zaludniają barwne postaci, wypełniają anegdoty. Jest tu też próba refleksji nad skomplikowanymi początkami polskiej branży reklamowej.

22 sierpnia 2018