Według Ad.Media Raportu za III kwartał 2006, w latach 2007-2008 rynek reklamy w Polsce wzrośnie o 8,5–9,5%
  • 0
  • 1
20.11.2006

Według Ad.Media Raportu za III kwartał 2006, w latach 2007-2008 rynek reklamy w Polsce wzrośnie o 8,5–9,5%

Według prognoz analityków CR Media Consulting S.A. opisanych w Ad.Media Raporcie za III kwartał 2006r., przychody reklamowe w ujęciu netto, w latach 2007 – 2008 wzrosną o 8,5 – 9,5% stosunku do roku 2006. W najbliższych dwóch latach zdecydowanie wzrośnie udział Internetu w wydatkach reklamowych, kosztem telewizji oraz prasy. Internet do 2008 roku będzie miał 5,3% udziału wydatków reklamowych ogółem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54569 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 listopada 2006