0 1 0 0 0 23.11.2006Bardzo dobre wyniki InterwencjiPoniedziałkowy wynik „Interwencji” w grupie 16-49 to 27% udziałów. Wynik ten był najlepszy pod względem oglądalności od września bieżącego roku. Poniedziałkowy program osiągnął najlepszy rating tej jesieni 4,91% w grupie 16-49. Interwencję oglądało prawie 1,8 mln widzów.
0 1 0 0 0 23.11.2006Effectica w świecie dziecięcych ubranekARRS Effectica – największa wrocławska agencja reklamowa wygrała przetarg i podpisała umowę o kompleksowej obsłudze marki 5.10.15. należącej do firmy Komex.
0 1 0 0 0 23.11.2006Katalogi CONFORAMA w taxi w Warszawie i KatowicachTAXi-AD Polska realizuje projekt dla domu mediowego MEDIA GROUP.
0 1 0 0 0 23.11.2006trzy, 14 public relations dla Clubistro SofaDział public relations agencji trzy,14 rozpoczął współprace z warszawską restauracją Clubistro Sofa.
0 1 0 0 0 23.11.2006Zapachowe logo British SchoolConSensus Technology przygotował branding zapachowy dla największej w kraju sieci szkół językowych.
0 1 0 0 0 23.11.2006Nagroda „Mecenas Kultury” dla PKN ORLENPKN ORLEN otrzymał nagrodę „Mecenas Kultury” w kategorii arts & business Wydarzenie Roku przyznaną w ramach drugiej, polskiej edycji konkursu ARTS&BUSINESS AWARDS. W Europie ARTS&BUSINESS AWARDS od lat wyróżnia godne naśladowania przykłady współpracy przedstawicieli biznesu i kultury.
0 1 0 0 0 23.11.2006Gazeta Prawna organizuje debatę o przyszłości prasy23 listopada w siedzibie Gazety Prawnej odbędzie się debata poświęcona przyszłości prasy. Do udziału w spotkaniu zaproszono przedstawicieli najważniejszych polskich tytułów prasowych, medioznawców i znawców Internetu.
0 1 0 0 0 23.11.2006Appetita w trosce o KlientaW najnowszej promocji „Warzywna z puszką” producent marki Appetita zadbał nie tylko o doznania smakowe, ale także o wygodę swoich Klientów. Teraz kupując przyprawę Warzywna Appetita nie tylko zyskuje się oryginalny oraz niezapomniany aromat i smak potraw, ale także elegancki i przydatny w każdej kuchni upominek.
0 1 0 0 0 23.11.2006Krzysztof „Diablo” Włodarczyk i Franco Feruzzi – zabójczo męscy, zabójczo stylowiSłynąca z innowacyjnych projektów i niebanalnego wzornictwa męska marka odzieżowa Franco Feruzzi, przyłącza się do jednego z najważniejszych wydarzeń w historii polskiego boksu. 25 listopada na warszawskim Torwarze odbędzie się Gala Boksu Zawodowego, podczas której Krzysztof „Diablo” Włodarczyk i Steve Cunningham (USA) stoczą walkę o tytuł mistrza świata federacji IBF w wadze junior ciężkiej.
0 4 0 0 0 23.11.2006Wyniki Megapanel PBI/Gemius za wrzesień 2006 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za wrzesień 2006 roku.