Piłka opłaca się w dużych miastach
  • 0
  • 1
21.06.2011

Piłka opłaca się w dużych miastach

Piątka najbardziej medialnych klubów piłkarskich to drużyny z największych miast – wynika z badania „Polska Piłka” prowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów. Podczas rundy wiosennej w prasie i Internecie najczęściej pojawiały się: Lech Poznań, Cracovia, Legia Warszawa, Wisła Kraków i Polonia Warszawa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2011

Polskie miasta i regiony rozpoczęły walkę o Złote Formaty

Aż 157 projektów promocyjnych zgłosiło 67 samorządów reprezentujących wszystkie województwa Polski do V edycji konkursu Złote Formaty – najważniejszego i najbardziej prestiżowego konkursu związanego z dziedziną promocji miejsc. Listę nominowanych poznamy w lipcu, a 21 września dowiemy się, które z samorządów znalazły się wśród laureatów. Na zwycięzców czekają m.in. ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz kampanie w warszawskim metrze na nośnikach Infoscreen.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2011

Miejsca pamięci Powstania Warszawskiego w komórce (wideo)

W ramach współpracy Muzeum Powstania Warszawskiego z agencją interaktywną Adv.pl do dyspozycji miłośników historii oddana została technologia Layar, opracowana na telefony komórkowe typu smartfon. Dzięki niej mieszkańcy Warszawy oraz turyści odwiedzający stolicę będą mogli na bieżąco i w atrakcyjny sposób dowiadywać się więcej o miejscach, w pobliżu których się znajdują, a które pamiętają historię sprzed 67 lat. Korzystanie z aplikacji będzie możliwe od 1 sierpnia br.