Warzywa Ole! z nową formą ekspozycji w sklepach - Marketing przy Kawie
Warzywa Ole! z nową formą ekspozycji w sklepach
  • 0
  • 1
24.08.2007

Warzywa Ole! z nową formą ekspozycji w sklepach

Firma Ole niespełna rok temu przeprowadziła rebranding swojej marki marynowanych i suszonych warzyw Ole! Teraz zwiększa swoją obecność w punktach sprzedaży poprzez nową formę prezentacji produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54908 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2007

Wściekły konsument w Sieci

A. Meller, Internetowe bojkoty, "Internet Standard", 10.08.2007

Podobno krytyczna opinia niezadowolonego klienta potrafi szybko dotrzeć do 50 osób. Oczywiście tylko w realu. W Internecie wyjątkowo nieustępliwi klienci zakładają stosowne blogi i nawołują do bojkotów konsumenckich, których następstwa - przede wszystkim wizerunkowe - mogą być odczuwalne nawet dla dużych firm. Motywami działania nie muszą być jedynie osobiste przejścia z daną firmą. Wyjątkowo negatywnie oceniane jest też przeprowadzanie testów na zwierzętach, łamanie praw człowieka, finansowanie niepopularnych rządów, nieuczciwa konkurencja i oszukiwanie konsumentów. W artykule także o możliwościach stosowania zachodnich praktyk konsumenckich w polskich warunkach.