Wściekły konsument w Sieci
  • 0
  • 1
24.08.2007

Wściekły konsument w Sieci

A. Meller, Internetowe bojkoty, "Internet Standard", 10.08.2007

Podobno krytyczna opinia niezadowolonego klienta potrafi szybko dotrzeć do 50 osób. Oczywiście tylko w realu. W Internecie wyjątkowo nieustępliwi klienci zakładają stosowne blogi i nawołują do bojkotów konsumenckich, których następstwa – przede wszystkim wizerunkowe – mogą być odczuwalne nawet dla dużych firm. Motywami działania nie muszą być jedynie osobiste przejścia z daną firmą. Wyjątkowo negatywnie oceniane jest też przeprowadzanie testów na zwierzętach, łamanie praw człowieka, finansowanie niepopularnych rządów, nieuczciwa konkurencja i oszukiwanie konsumentów. W artykule także o możliwościach stosowania zachodnich praktyk konsumenckich w polskich warunkach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2007

Miasto – Komunikacja – Reklama, czyli Gift Trendy 2007

5 września 2007, tj. drugiego dnia targów Euro-Reklama Gift Expo odbędzie się konferencja "Miasto–Komunikacja–Reklama. Gift Trendy 2007" poświęcona promocji miast i regionów. Udział w konferencji to szansa na zapoznanie się z najnowszą wiedzą dotyczącą kształtowania wizerunku miast i regionów poprzez narzędzia PR. Będzie to już drugie spotkanie przedstawicieli branży reklamowej i środowiska odpowiedzialnego za promocję miast i regionów. Tym razem polscy i zagraniczni eksperci rozmawiać będą o roli upominku, pamiątki turystycznej w promocji miasta, regionu.