Rusza kampania reklamowa PCM
  • 0
  • 1
24.08.2007

Rusza kampania reklamowa PCM

27 sierpnia rusza kampania reklamowa Polskiego Centrum Marketingowego. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku Firmy. Stanowi ona element strategii, której realizację rozpoczęliśmy na początku roku. Kampania prowadzona będzie w portalu Onet.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2007

Wściekły konsument w Sieci

A. Meller, Internetowe bojkoty, "Internet Standard", 10.08.2007

Podobno krytyczna opinia niezadowolonego klienta potrafi szybko dotrzeć do 50 osób. Oczywiście tylko w realu. W Internecie wyjątkowo nieustępliwi klienci zakładają stosowne blogi i nawołują do bojkotów konsumenckich, których następstwa - przede wszystkim wizerunkowe - mogą być odczuwalne nawet dla dużych firm. Motywami działania nie muszą być jedynie osobiste przejścia z daną firmą. Wyjątkowo negatywnie oceniane jest też przeprowadzanie testów na zwierzętach, łamanie praw człowieka, finansowanie niepopularnych rządów, nieuczciwa konkurencja i oszukiwanie konsumentów. W artykule także o możliwościach stosowania zachodnich praktyk konsumenckich w polskich warunkach.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2007

Miasto – Komunikacja – Reklama, czyli Gift Trendy 2007

5 września 2007, tj. drugiego dnia targów Euro-Reklama Gift Expo odbędzie się konferencja "Miasto–Komunikacja–Reklama. Gift Trendy 2007" poświęcona promocji miast i regionów. Udział w konferencji to szansa na zapoznanie się z najnowszą wiedzą dotyczącą kształtowania wizerunku miast i regionów poprzez narzędzia PR. Będzie to już drugie spotkanie przedstawicieli branży reklamowej i środowiska odpowiedzialnego za promocję miast i regionów. Tym razem polscy i zagraniczni eksperci rozmawiać będą o roli upominku, pamiątki turystycznej w promocji miasta, regionu.