0 1 0 0 0 28.08.2007Infinity Interactive dla Tak Taka i MTVInfinity Interactive zrealizowała serwis eventowy cyklu letnich imprez organizowanych przez Tak Taka we współpracy z MTV.
0 1 0 0 0 28.08.2007Z odblaskami bezpieczniej! – wspólna akcja firm Bartek i 3M PolandFirma Bartek we współpracy z firmą 3M Poland rozpoczęła w sierpniu 2007 r. akcję społeczno-edukacyjną pod hasłem: "Z odblaskami bezpieczniej!". Jej celem jest wspieranie bezpieczeństwa dzieci – w drodze do szkoły, w czasie zabawy, a także wszędzie tam, gdzie są one uczestnikami ruchu drogowego. Adresatami akcji są rodzice oraz wszyscy dorośli, odpowiedzialni za bezpieczeństwo najmłodszych.
0 1 0 0 0 28.08.2007Siatkarki z Piły we współpracy z Oiga PR & marketing communicationAgencja Oiga PR & marketing communication rozpoczęła współpracę z drużyną Farmutil Piła z zakresu obsługi medialnej uczestnictwa zespołu w Lidze Mistrzyń Indesit European Champions League 2007/2008.
0 1 0 0 0 27.08.2007Euro RSCG Sensors dla GazetaPraca.plEuro RSCG Sensors wspiera działania PR serwisu GazetaPraca.pl. Zadaniem agencji jest wzmocnienie wizerunku klienta jako eksperta w dziedzinie kariery – pracy i rekrutacji. Euro RSCG Sensors zadba m.in. o obecność GazetaPraca.pl w mediach. Działania poprowadzi dział komunikacji korporacyjnej agencji.
0 1 0 0 0 27.08.2007Jesienna kampania Purmo"100% - owe grzejniki płytowe!" – pod takim hasłem we wrześniu ruszy ogólnopolska kampania promocyjna Purmo – marki należącej do Rettig Heating – wiodącej firmy na rynku europejskim w produkcji grzejników.
0 1 0 0 0 27.08.2007Kwartalnik „Ikea Family Live” w ofercie ARBOmedia PolskaDom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska rozpoczął sprzedaż powierzchni reklamowych w "Ikea Family Live" – magazynie adresowanym do uczestników programu lojalnościowego lidera sklepów meblowych – sieci Ikea.
0 1 0 0 0 27.08.2007FFCreation rozwija współpracę z SonyFFCreation przygotowało dla Sony kampanię poświęconą panoramicznej nawigacji samochodowej.
0 1 0 0 0 27.08.2007Ocena prac w Konkursie Biuletynów dobiega końcaJury Konkursu Biuletynów Firmowych 2007 kończy już ocenę prac. W tym roku oceniane były 72 prace – to jeden z najlepszych wyników w historii Konkursu. Prace oceniane były w trzech kategoriach: biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny i biuletyn elektroniczny.
0 1 0 0 0 27.08.2007Zielona Planeta Jetix w TescoW hipermarketach Tesco powstaną edukacyjne strefy Jetix, gdzie dzieci poprzez zabawę będą mogły uczyć się, jak na co dzień dbać o przyrodę.
0 1 0 0 0 27.08.2007Telewizyjna kampania reklamowa Getin Banku27 sierpnia ruszyła nowa kampania telewizyjna Getin Banku. Po raz kolejny jej głównym bohaterem jest znany aktor Piotr Fronczewski, który tym razem, musi zmierzyć się z "zakupową presją" filmowej rodziny.