Zamieszki w Londynie: Levi’s i Visit Britain zawieszają kampanie reklamowe (wideo)
  • 2
  • 1
10.08.2011

Zamieszki w Londynie: Levi’s i Visit Britain zawieszają kampanie reklamowe (wideo)

Zamieszki w Londynie zmuszają do zmiany planów największych reklamodawców. Kampanię zachęcającą do odwiedzin Wysp Brytyjskich przerwała organizacja Visit Britain, podobnie uczynił Levi’s z pierwszą globalną kampanią reklamową w historii marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54596 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.08.2011

Xevin Investments zainwestował w FanpageAd

FanpageAd to rozwiązanie umożliwiające zarządzanie stronami marek na Facebooku – wspólny projekt Facead i Interactive Research Center. Narzędzie umożliwia dokładną selekcję monitorowanych stron, łączenie stron fanowskich w dowolne grupy. Dzięki nowemu narzędziu można określić takie wskaźniki, jak share of voice, średni przyrost liczby fanów czy sam zasięg marki. Można również porównać stronę marki z dowolną inną stroną na Facebooku. 

9 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2011

Doświadczenie z korporacji, wpływ na strategię w mniejszych firmach

Według badania Antal Global Snapshot, 36% pracodawców w branży FMCG deklaruje zatrudnianie specjalistów i menedżerów pod koniec drugiego i na początku trzeciego kwartału. Obecnie ciekawą pracę znaleźć mogą szczególnie marketerzy i pracownicy działów sprzedaży. Marketerzy najwięcej zarabiają w dużych korporacjach, ale są skłonni zrezygnować z przywilejów na rzecz większej możliwości wpływu na strategię marketingową w mniejszych firmach.