Espresso

23 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2011

Raport o marnowaniu czasu w agencjach bez metodyki

Z opublikowanego właśnie raportu Barometr Project Management wynika, że aż 44% pracowników firm marketingowych ma poczucie, że często lub bardzo często traci bezproduktywnie czas. Nigdy nie doświadcza tego jedynie 2% uczestników badania. Jednocześnie tylko niespełna 1/10 firm korzysta ze specjalistycznych narzędzi do zarządzania prowadzonymi projektami. Raport został przygotowany przez twórców oprogramowania do zarządzania projektami przy wsparciu fundacji Komunikacja 2.0.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2011

Kampania MetLife Amplico „Chce mi się chcieć”

Trwa kampania MetLife Amplico pod hasłem „Chce mi się chcieć”. Akcja wystartowała w maju i potrwa do 23 grudnia. Główną platformą komunikacji jest strona internetowa www.chcemisiechciec.pl. Można na niej uzyskać informacje o akcji, a także znaleźć inspiracje, którymi podzielili się ci, którym już „chce się chcieć”. Cała akcja wspierana jest kampanią w Internecie, której kolejna odsłona rozpocznie się we wrześniu i będzie kontynuowana do grudnia.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
23.08.2011

Rusza trzecia edycja kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” (wideo)

Kampanię „Mamo, tato, wolę wodę!” będą wspierać działania reklamowe. 22 sierpnia rozpoczęła się emisja spotów telewizyjnych, została także uruchomiona odświeżona wersja serwisu www.wolewode.pl z grami i zabawami dla dzieci oraz poradami dla rodziców. W ramach kampanii w drugiej połowie września do przedszkoli w blisko 170 miejscowościach na terenie całej Polski trafi 1500 zestawów edukacyjnych zawierających materiały wprowadzające dzieci w świat wody.

22 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.08.2011

Telefony komórkowe dla seniorów promowane siłami sprzedaży Cursora

Cursor, spółka z Grupy Outsourcing Experts, realizuje projekt na rzecz Emporia Telekom: udostępnia swoją sieć przedstawicieli handlowych i rozszerza jej zasięg o punkty sprzedaży telefonów komórkowych w całej Polsce. Głównym zadaniem Cursora będzie zwiększenie sprzedaży w salonach operatorów sieci komórkowych w Polsce produktów austriackiej firmy – telefonów komórkowych marki Emporia przeznaczonych dla seniorów.

Poprzednie Następne