W Warszawie pojawił się billboard Avivy, który ma oczyszczać powietrze
  • 0
  • 1
3.10.2018

W Warszawie pojawił się billboard Avivy, który ma oczyszczać powietrze

1 października rusza druga odsłona kampanii Avivy „Wiem, czym oddycham”. Jej celem jest edukowanie, jak można przeciwdziałać szkodliwemu wpływowi smogu na zdrowie. Jednym z elementów jest montaż w Warszawie billboardu pochłaniającego smog.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47234 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

3 października 2018

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
3.10.2018

Czy Bartosz Kurek przyćmił Roberta Lewandowskiego? Analiza agencji Abanana

Polscy siatkarze ponownie są mistrzami świata. Przez media społecznościowe oraz tradycyjne przetoczyła się dyskusja na temat tego, który sport jest ulubionym sportem Polaków i dlaczego jest to piłka nożna, choć w tej dyscyplinie na poziomie międzynarodowym trudno o jakiekolwiek sukcesy. Agencja Abanana, korzystając z narzędzia Unamo sprawdziła, jak sukces przełożył się na obecność Bartosza Kurka w social media.

2 października 2018