Czy Bartosz Kurek przyćmił Roberta Lewandowskiego? Analiza agencji Abanana
  • 0
  • 5
3.10.2018

Czy Bartosz Kurek przyćmił Roberta Lewandowskiego? Analiza agencji Abanana

Polscy siatkarze ponownie są mistrzami świata. Przez media społecznościowe oraz tradycyjne przetoczyła się dyskusja na temat tego, który sport jest ulubionym sportem Polaków i dlaczego jest to piłka nożna, choć w tej dyscyplinie na poziomie międzynarodowym trudno o jakiekolwiek sukcesy. Agencja Abanana, korzystając z narzędzia Unamo sprawdziła, jak sukces przełożył się na obecność Bartosza Kurka w social media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

wethaed

5 lat temu

Piłka nożna stała się śmiertelnie nudna, jest to rozrywka dla nieaktywnych oglądaczy sączących piwko. Piłka siatkowa po zmianie przepisów (zlikwidowaniu tzw. straty bez punktu) stała się atrakcyjna, bo coś cały czas się dzieje na boisku w opozycji do nudnej partii szachów z wynikiem 0:0 na końcu. Myślę, że popularność Kurka jest chwilowa, bo nic nie zastąpi agresywnych tłumów na stadionach p.n. Poza tym w p.n. bardzo łatwo ustawia się wyniki i dzięki temu biznes bukmacherski kwitnie.
Jak dla mnie likwidacja spalonych i skrócenie czasu gry mogła by wprowadzić ożywienie do tej gry. P.S. Całe studia ganiałem w ramach W.F. po dużym boisku i było to fajne, dzięki temu mam dobrą kondycję fizyczną ale gapić się z trybun tracąc realnie 2 godziny to nie dla mnie.

3 października 2018

2 października 2018