Walentynkowo-biustonoszowy konkurs dla czytelników Dziennika Łódzkiego - Marketing przy Kawie
Walentynkowo-biustonoszowy konkurs dla czytelników Dziennika Łódzkiego
  • 0
  • 1
14.02.2006

Walentynkowo-biustonoszowy konkurs dla czytelników Dziennika Łódzkiego

Dziennik Łódzki (dziennik regionalny o tygodniowym nakładzie powyżej 400 000 egz., wchodzący w skład pakietu Big Power) wraz z Triumph International Polska przygotował dla swoich czytelników odważny konkurs walentynkowy – można było wygrać 100 biustonoszy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lutego 2006