Schulz autorem nowej kampanii reklamowej Banków Spółdzielczych - Marketing przy Kawie
Schulz autorem nowej kampanii reklamowej Banków Spółdzielczych
  • 0
  • 1
14.02.2006

Schulz autorem nowej kampanii reklamowej Banków Spółdzielczych

Trzynastego lutego wystartowała pierwsza wspólna kampania reklamowa Banków Spółdzielczych, przygotowana we współpracy trzech zrzeszeń: Banku Polskiej Spółdzielczości S.A., Gospodarczego Banku Wielkopolski S.A. i Mazowieckiego Banku Regionalnego S.A. Autorem i producentem kreacji jest Agencja Reklamowa Schulz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lutego 2006