0 1 0 16.05.2006Reklama w wyszukiwarkach w wydaniu Adv.plAgencja Interaktywna Adv.pl intensyfikuje promocję jednej z oferowanych przez siebie usług tj. reklamy w wyszukiwarkach.
0 1 0 16.05.2006Pegasus profesjonalnie oświetlonyAgencja Pegasus Public Relations podpisała kontrakt na stałą obsługę public relations firmy OSRAM – jednego ze światowych liderów na rynku oświetlenia. Do tej pory Pegasus i OSRAM kilkakrotnie współpracowały przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów.
0 1 0 16.05.2006Szkolenie ze smakiemW maju firma Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o. zorganizowała oryginalne szkolenie dla swoich przedstawicieli ds. gastronomii. Nicolas Fagot, Brand Ambasador marki Otard, zdradził uczestnikom tajniki degustacji jednego z najszlachetniejszych trunków – koniaku Otard.
0 1 0 16.05.2006Kupca wakacyjna promocja mobilnaFirma Kupiec Sp. z o.o., lider dystrybucji ryżu i kasz rozpoczęła promocję swoich produktów z wykorzystaniem komunikacji za pomocą SMSów. Loterię promocyjną, w której można wziąć udział do 31 lipca, przygotowała agencja mobile marketingowa Mobijoy! należąca do grupy One-2-One.
0 1 0 16.05.2006Ruszają zdjęcia do drugiej edycji programu „W Rytmie MTV”W najbliższych dniach rozpoczynają się zdjęcia do drugiej serii programów ‘W Rytmie MTV’.
0 1 0 16.05.2006OKO REKLAMY dla firmy AWIHFirm AWIH otrzymała obecnie najbardziej prestiżową nagrodę branży artykułów reklamowych - nagrodę OKO REKLAMY w kategorii producent.
0 1 0 15.05.2006Nowa kampania reklamowa DuluxW kwietniu rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania reklamowa dla farb Dulux. Dla ICI Polska - producenta farb marki Dulux – jest to zupełnie nowy, emocjonalny sposób komunikowania się z konsumentem. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Dulux jako lidera w obszarze koloru. Film będzie wykorzystywany na rynku polskim, węgierskim i rosyjskim. Kampanię realizuje agencja BBDO.
0 1 0 15.05.2006Kliencki Ranking Agencji Reklamowych Home&MarketW majowym wydaniu miesięcznika ekonomicznego Home&Market pojawia się czwarta edycja Klienckiego Rankingu Agencji Reklamowych. By wyłonić te najlepsze, Home&Market oraz najwięksi marketerzy w Polsce wzięli pod lupę w sumie 40 agencji ATL i BTL: 18 sieciowych i 22 niesieciowych.
0 1 0 15.05.2006Pierwsze miejsce dla MediaCom WarszawaZespół reprezentujący dom mediowy MediaCom Warszawa zdobył pierwsze miejsce w organizowanych przez INTERIA.PL warsztatach planowania działań promocyjnych w Internecie, które odbyły się w ramach konferencji „Mistrzowie Świata”.
0 1 0 15.05.2006Podróż do źródeł prawdziwej herbaty Lipton dobiegła końca12 maja br. zakończyła się promocja konsumencka „Podróż do źródeł prawdziwej herbaty” przygotowana przez agencję EURO RSCG Marketing House dla marki Lipton. Akcja trwała od 1 lutego i miała na celu wzmocnienie wizerunku marki i lojalności konsumentów herbat Lipton Yellow Label i Lipton Earl Grey.